Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
mag ik eerlijk zijn Raymond ,volgens mij schort er iets aan de foto ,zou het kunnen dat hij wat teveel verscherpt is ,blijkbaar ben ik de enige die dit ziet daarom mijn twijfel ,maar ik zie vooral een soort ruis over het water ,en in de rotsen zie je heel weinig detail ,nochtans denk ik, zou dit een mooie foto kunnen zijn ,miss is dit gebeurd bij het verkleinen ?? een link naar een grotere versie zou dit miss kunnen oplossen .
mag ik eerlijk zijn Raymond ,volgens mij schort er iets aan de foto ,zou het kunnen dat hij wat teveel verscherpt is ,blijkbaar ben ik de enige die dit ziet daarom mijn twijfel ,maar ik zie vooral een soort ruis over het water ,en in de rotsen zie je heel weinig detail ,nochtans denk ik, zou dit een mooie foto kunnen zijn ,miss is dit gebeurd bij het verkleinen ?? een link naar een grotere versie zou dit miss kunnen oplossen .
Ik volg je Patrick, heb ook al een paar keer komen kijken maar kan niet echt de vinger leggen op wat er mis was
Ik ga akkoord met Bopatje, denk ook dat er veel verscherpt is ofwel door het verkleinen. Misschien is er ook wel wat CA weggewerkt waardoor het water er zo korrelachtig uitziet.
Liefst eerlijk Patrick Door LE kon ik de ruige rimpels van het water verzachten - niet gedaan - het water had hier op dat moment een felle stroming en wou dat behouden, dus toch geen ruis hoor. Er is steeds wat naverscherping doch tracht dit binnen de perken te houden. Het verkleinen of het plaatsen via .... is niet steeds optimaal doch dit geldt voor iedereen heb ik al dikwijls gemerkt.
Aan allen een oprechte dank voor de commentaren, en bij twijfel mag je dit gerust melden.
Comment