Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
terras met een uitzicht, Lofoten, Noorwegen
Collapse
X
-
-
Re: terras met een uitzicht, Lofoten, Noorwegen
Schitterend wederom hoor, imposante landschappen
En inderdaad wat een uitzicht vanop dat terrasje
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Je zal toch iedere dag zo'n uitzicht hebben...Prachtig..
Weer een mooie Vicky..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
de eigenaar zou zijn gras eens moeten afrijden, op zijn dak !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Mooi weeral
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtde eigenaar zou zijn gras eens moeten afrijden, op zijn dak !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi weeral
Ha nee hé, ik wou daar macro gaan doen
Nog eens extra naar deze foto gekeken, en het is me er toch wel een bijzonder interessant geval, vind ik.
Iets minder voorgrond dan de twee eerste, maar de compositie vind ik enorm aangenaam. Het huisje staat er net goed op, met de deur netjes uitnodigend aan de rechterkant, het al vermeldde interessante dak, het water leidt je in de foto die aan beide kanten afgezoomd wordt door bergen, ook achter het water lurken interessante bergglooiingen, die afgetopt worden door een bijzondere wolkenpartij. En daarboven een heerlijk snuifje blauw.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
een hele mooie deze, prachtig landschap, mooie compogroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Alweer een zeer sterke compositie, mooi hoe je dit prachtig landschap weet te brengen
Comment
-
-
Mooie indruk die je hier weergeeft van een hele mooie plaats.
Kon ik daar maar zijn...
Mooie foto
Comment
Comment