Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lost / Lost in Grey
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Lost
fijne zwartwit. De vignettering is idd. wat overdreven, maar het beeld leent zich er wel toe, denk ik.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Heel mooi , Kurt.
Het vignet vind ik wel geslaagd. Het doet precies, wat een vignet moet doen. (bijzaken verminderen)
Was de sluitertijd bedoelt om het water af te vlakken, of was het gewoon zo donker ? Resultaat mag er in ieder geval zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHeel mooi , Kurt.
Het vignet vind ik wel geslaagd. Het doet precies, wat een vignet moet doen. (bijzaken verminderen)
Was de sluitertijd bedoelt om het water af te vlakken, of was het gewoon zo donker ? Resultaat mag er in ieder geval zijn.
Bedankt Katrien, Pieter en Johan voor jullie reacties
Comment
-
mij stoort het vignet niet, een goeie keuze bij deze opnamegroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Mooie rustgevende opname Kurt
De vignet vind ik hier hier goed toegepast, vignet is altijd iets van persoonlijke smaak natuurlijk
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Je bent echt in een zwart-wit periode bezig zie ik wel...Wederom een knappe omzetting. het onderwerp leent zicht hier perfect voor...Erg mooi..
Het vignet vind ik zeker ook meerwaarde hebben hier, nadeel is dat je hierdoor nu wel wat banding ziet..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
-
Dikke proficiat Kurt, met deze pracht foto in de HOF..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment