Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
het keien-zandstrand van Utakleiv, Lofoten, Noorwegen
Collapse
X
-
-
-
-
-
Re: het keien-zandstrand van Utakleiv, Lofoten, Noorwegen
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik vind vooral de compo heel mooi
maar ik vind hem wat fel van licht ik heb hem eens binnengehaald en de belichting en hooglichten wat omlaag gehaald klik als je het niet graag hebt verwijder ik hem gewoon
Comment
-
Prachtige locatie wederom en een zeer mooi standpunt ingenomen
Hooglichten mogen wat mij betreft een pak naar beneden
ps. zie nu pas dat Patrick een bewerking heeft gemaakt, dat was hetgeen ik eigenlijk bedoelde
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
interessante compositie !
Wat betreft de bewerking, in het algemeen vind ik die net iets beter, maar, de steen rechts onderaan vind ik dan weer minder dan het origineel. En, we zijn wat aan het muggeziften, vind ik. Maar dat moet ook al eens kunnen, is het niet ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Weer een hele mooie...Ik denk dat ons weer een mooie reeks te wachten staat..
De versie van Patrick kijkt inderdaad wel nog net even fijner...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Boeiende en interessante compositie. Met de hooglichten naar beneden wordt hij iets rustiger om naar te kijken.
Comment
-
-
Zeer mooie foto met sterke compo
Comment
-
ondanks het harde licht toch een mooi beeld, voor mij hoeven enkel de hooglichten zeer weinig te worden getemperd, maar echt niet veel!groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik vind vooral de compo heel mooi
maar ik vind hem wat fel van licht ik heb hem eens binnengehaald en de belichting en hooglichten wat omlaag gehaald klik als je het niet graag hebt verwijder ik hem gewoon
Maar ik denk dat mijn scherm de foto's donkerder weergeeft want dat heb ik al ondervonden als ik het forum bekijk op een andere computer.
@ iedereen : bedankt voor de fijne reactiesGroetjes Vicky
Comment
Comment