Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pulpit Rock
Collapse
X
-
[Showcase] Pulpit Rock
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
-
Re: Pulpit Rock
Door de sluitertijd, lijkt het meer op een schilderijtje dan op een foto.
Maar ja ik hou nou eenmaal niet van die trage sluitertijden bij water, je neutraliseert de kracht van het water ermee.
vind de lucht wel erg mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
ik vind het een aangenaam kijkende foto, niet echt spectaculair maar dat hoeft ook niet altijd.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Weer een hele mooie, een droom om daar te kunnen fotograferen.
Comment
-
Prachtige opname Jos, mooi stuk natuur daar
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk berichtmooi, de dynamiek van het water weten vast te leggen
Comment
-
-
Haha dat is hem Jos. Heb hier ook nog een plaatje van liggen dat ik nog niet gepost heb. Mooi met die sluitertijd en knappe compo. Ik had zelf iets meer van de rock laten zien iets dichterbij bedoel ik dan. In werkelijkheid is hij eigenlijk wel imposant.
Comment
-
Bedankt iedereen voor alle reacties..
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtHaha dat is hem Jos. Heb hier ook nog een plaatje van liggen dat ik nog niet gepost heb. Mooi met die sluitertijd en knappe compo. Ik had zelf iets meer van de rock laten zien iets dichterbij bedoel ik dan. In werkelijkheid is hij eigenlijk wel imposant.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Die is heel mooi. Prachtig moment van golven en niet te vergeten, de mooie lucht.
Je durf om een stukje lager te klimmen heeft zijn vruchten afgeworpen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment