Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volg ook betreft de WB, maar de compo kijkt echt heerlijk zo met die bocht zo die uit de foto verdwijnt...Altijd mooi tegenlichtopnames zo tussen de bladeren..
mooi beeld heb je hier nog gecomposeerd misschien het overheersende groen wat terugschroeven. De inspiratie In het provinciaal domein van Kessel-Lo verlaat me steeds als ik daar rondloop en nu zijn er nog volop werken.
Ik zal tijdens 't voetbal de wb eens bekijken, bedankt voor de reacties en voor de terechte opmerking
@marsje
-dat groen maak ik niet dooe hoor, het was dat met dat licht erin wat me de foto deed maken...
-ze zijn wel aan het werken en dat sleept wel erg lang aan maar dat is toevallig in het deel dat altijd het minst interessant was, hopelijk wordt dat in de toekomst dan wel beter hé
Comment