Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beukenlaan Mattenburg
Collapse
X
-
[Showcase] Beukenlaan Mattenburg
Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITELabels: Geen
-
-
Re: Beukenlaan Mattenburg
Prachtig, het werkt op mijn fantasie deze foto... het lijkt wel een sprookjesbos die je uitnodig om naar binnen te treden... en dan dat licht in de verte, magisch hoor!
Rob,
-
Mooie foto, heerlijke kleuren en dromerige sfeer.
Comment
-
Amai, mooi hoor, wat mij heel erg charmeert zijn de nieuwe fris groene bladeren
Comment
-
Ik vind het een mooie compositie, maar de kleuren vind ik teveel naar het geel/oranje overhellen.
Het contrast zou ik ook verhogen.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties al..
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtIk vind het een mooie compositie, maar de kleuren vind ik teveel naar het geel/oranje overhellen.
Het contrast zou ik ook verhogen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Fotogenieke dreef laat je hier zien en dan nog zeer mooi vastgelegd Jos met knappe kleuren en een mooie compo
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
knap, dat groen, en dan die rode toetsen onderaan. i like it.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Ik had ook eerst gedacht om het contrast wat te verhogen zodat de boomstammen wat zouden verdonkeren.
Maar uiteindelijk vind ik die heel mooi en zacht van kleur. Zou het zo laten.
Heel sfeervol en fris! Het nodigt je uit om daar te gaan wandelen!
Comment
-
-
Contrast zeker niet verhogen, is mooi zogroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Kleuren voor mij heel mooi ook al zijn ze dan niet de werkelijkheid. Knappe compo en feeëriek
Comment
Comment