Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het was vechten tegen de wind

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het was vechten tegen de wind

proficiat met uw HOF, welverdiend.

Comment

Gefeliciteerd met je HoF!
      Zeer mooie opname!

Mvg Katrien
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

Comment

Gezien in de HOF.
        Dikke proficiat.

groetjes

moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Gedurfd, maar mooie leegte. Van harte gefeliciteerd.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Proficiat Daniel met deze mooie foto in de HOF..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

Comment

Proficiat met je plaats in de HoF!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Sorry dat ik de laatste tijd weinig of niet op foto's heb gereageerd maar heb pas het einde van een tien maand durende renovatie achter de rug, nu twee maand liggen de werken stil en vanaf september deel twee terug voor tien maanden.
                Als er even tijd was om te vluchten wat plaatsen bezocht meestal 's avonds om wat beelden te schieten maar veel moet er nog bewerkt worden.

Wel regelmatig vlug het forum bezocht om te kijken wat er geplaatst werd en echt veel mooi werk gezien maar te weinig tijd om te beginnen met reacties te plaatsen. Hoop nu wat meer tijd daaraan te besteden.
                Ook een proficiat aan iedereen die in die periode in de Hof een welverdiende plaats heeft gekregen.

Ook iedereen bedankt die de tijd nam om op de paar foto's die ik plaatste te reageren of te kijken.

Gr, Daniel.

Comment

Prachtige opname, terecht in de hof terechtgekomen. Het vechten tegen de wind was hier voor mij althans meer dan de moeite waard.

Comment

Working...
                  X