Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik kan of wil niet kiezen, vind ze allebei even mooi.
Kan je een beetje uitleg geven over je instellingen Sieg.
Ik ben een beginner en snap ze niet goed . (ik leer graag bij).
Wel het was een bewolkte dag Djivan en ik was hier op stap om de nieuwe cam wat uit te testen
De lens die erop staat is een 600mm + 1,4 extender, dus 840mm
De iso staat op 1600 om toch voldoende sluitertijd te hebben want deze opname is gemaakt vanuit de hand, niet evident met 840mm
1/2000ste is dan toch wel een vereiste om uit de hand te fotograferen
f7,1 om toch iets van dof te hebben maar ook niet teveel, al is dat maar enkele cm'kes met die brandpuntafstand
Ik wilde deze opname expliciet maken met de tele om er een dromerige sfeer aan te geven, daardoor ook dat de dof zo klein is
Hopelijk ben je ermee geholpen
Wel het was een bewolkte dag Djivan en ik was hier op stap om de nieuwe cam wat uit te testen
De lens die erop staat is een 600mm + 1,4 extender, dus 840mm
De iso staat op 1600 om toch voldoende sluitertijd te hebben want deze opname is gemaakt vanuit de hand, niet evident met 840mm
1/2000ste is dan toch wel een vereiste om uit de hand te fotograferen
f7,1 om toch iets van dof te hebben maar ook niet teveel, al is dat maar enkele cm'kes met die brandpuntafstand
Ik wilde deze opname expliciet maken met de tele om er een dromerige sfeer aan te geven, daardoor ook dat de dof zo klein is
Hopelijk ben je ermee geholpen
Comment