Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een tijdje geen landschappen meer gepost, maar sedert dit weekend heb ik mijn nieuwe speelgoedje, en wou ik toch eens testen.
De dreigende wolken boven de velden, als test.
Last edited by boudini; 13 juni 2016, 19:09.
Reden: Spellingsfout
Om er toch een klein beetje opbouwende kritiek op te geven: ik denk dat het beter kon als de verhouding van het grasveld en het graanveld anders was... Nu voelt dat kleine stukje grasveld in de achtergrond wat verloren aan. Had dit veld groter geweest dan was er een extra laag/diepte in je foto... of had dit veld helemaal niet zichtbaar geweest, dan was er meer eenvoud/sereniteit in de foto.
Hoogstwaarschijnlijk was het eerste moeilijk te verwezelijken zonder ladder of zo... Het tweede was waarschijnlijk al gemakkelijker te doen.
Anders is de foto echt wel goed: de nabewerking van het graanveld is super en de wolken zijn ook prachtig.
Superfoto voor mij, persoonlijk heb ik er niks op aan te merken .
Blijkbaar is volgens de regeltjes fotograferen toch nog niet 'passé', want hier is de horizon op 1/3 en de bomen op een derdensnijpunt, en laat ik daar nu net van houden hé ... .
Comment