Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Golden leaves
Collapse
X
-
-
Re: Golden leaves
Beetje spijtig van de uitgebrande stukjes maar ze storen me niet echt.
---
mij toch wel hoor.
kleuren zijn wel mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Je zou ze kunnen vullen met achtergrond, maar eerlijk gezegd zou ik het niet doen het heeft iets in de foto.
Wel mooi dat compo gemaakt hoor.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Ik vind de uitgebrande stukjes nu net bij de opname passen
Dus voor mij zeker geslaagd, mooie opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Zonder de uitgebrande stukjes had die denk ik nog wel wat beter geweest...Maar nu zeker ook mooi...Prachtig tegenlicht door de blaadjes...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
fijne living, mooi sfeerbeeld.
interessant beeld, passende uitsnede. ik twijfel wat over de voorste onscherpe blaadjes, maar ik denk dat mijn twijfel ongegrond is.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
ik vind het een heel mooi geheel.... uitgebrande stukken storen mij totaal niet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtals je PS gebruikt probeer dan eens een fotofilter er over te leggen om de uitgebrande delen te bedekken en je heb nog een sterker beeld.
Gr, Daniel.
Hele knappe foto...sfeervol, mysterieus....maar vind het ook jammer van die uitgebrande delen.
Comment
-
idd wat jammer van de uitgebrande delen, maar dat valt nog makkelijk op te lossen, anders knap hoorgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
De uitgebrande stukjes zijn beperkt en storen mij niet echt. Mooi sfeerbeeld.Mvg Philip
Comment
-
Bedankt voor de reactie en suggesties.
Zoals gezegd de uitgebrande stukjes wegwerken via retoucheren of klonen vond ik zelf niet mooi, er moet iets van doorkijk zijn anders verdicht het beel teveel. Een fotofilter dat ga ik nog is proberen.
Comment
-
-
Dikke proficiat met deze mooi HOF Kurt..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment