Apart om te zien hoe het water ineens de duisternis in gaat... Ook opvallend hoog water door het noodweer de dagen ervoor dat zelfs levens eiste in de omgeving.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Geul bij Plombieres
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De Geul bij Plombieres
Ik denk dat wat meer afstand van je onderwerp hier beter had geweest, nu zit je er nogal kort op. langs de andere kant geeft je beeld denk ik wel weer wat je zeker wilde laten zien.
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtIk denk dat wat meer afstand van je onderwerp hier beter had geweest, nu zit je er nogal kort op. langs de andere kant geeft je beeld denk ik wel weer wat je zeker wilde laten zien.
Comment
-
Ik kan Kurt wel volgen maar als het niet mogelijk was ...
Het beeld komt bij mij in de voorgrond niet echt scherp over en dat komt inderdaad vooral omdat je er zo dicht opzat
Heb ook het gevoel dat de opname afhelt naar rechts, zou dat kunnen ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel vreemd... Ik heb de waterpas in de camera gebruikt. het zou dus recht moeten zijn...
Wat mee kan spelen misschioen is een soort illusie... het water stond echt extreem hoog en misschien dat de omgeving daardoor anders lijkt.
De scherpte zou ook gewoon goed moeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk berichtHeel vreemd... Ik heb de waterpas in de camera gebruikt. het zou dus recht moeten zijn...
Wat mee kan spelen misschioen is een soort illusie... het water stond echt extreem hoog en misschien dat de omgeving daardoor anders lijkt.
De scherpte zou ook gewoon goed moeten zijn.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtIk heb ondertussen geleerd dat de regel niet is : "zet je foto waterpas", maar "zet de illusie van je foto waterpas". In het begin stootte me dat ook wat tegen de borst, maar er is iets voor te zeggen.
Comment
-
Zo te lezen in je bijschrift was het een moeilijke opgave om dit beeld te maken en kan het geloven. Staat er ook bij dat het water de duisternis in gaat en moest dit er niet bij gestaan hebben had ik eerder
het idee gehad dat het water er uit stroomde. Zo zie je maar weer dat een foto gezichtsbedrog kan teweeg brengen.
Toch een goede poging gedaan
Gr, Daniel.
Comment
-
Ik denk dat een kortere sluitertijd nog beter zou geweest zijn. Goed geprobeerd!
Comment
Comment