Nog eens eentje van ergens op Corsica
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Linxea
Collapse
X
-
-
Re: Linxea
Prima vastgelegd, een echt zomers sfeertje met dat azuurblauwe water in de voorgrond
Lijkt me net iets te veel verscherpt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrima vastgelegd, een echt zomers sfeertje met dat azuurblauwe water in de voorgrond
Lijkt me net iets te veel verscherpt
grts
Sieg
Beiden dank voor jullie reactie .
Comment
-
Een mooie vakantiefoto.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtVakantiesfeer - mooie plaat
Het bootje maakt de foto
PeterOorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooie vakantie foto ,idd scherpte iets te maar voor de rest mooi hoorOorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtEen mooie vakantiefoto.
Ik fotografeer tussen onze vakanties door zelden of nooit, maar we gaan wel veel op vakantie.
Over een goeie week zijn we weer weg richting Frankrijk, maar aangezien ik niet meer fotografeer wordt het filmen deze keer.
En mocht de microbe toch nog bijten, dan heb ik nog altijd mijn kleine G10 en mijn smartphone, al mijn materiaal heb ik aan mijn zoon gegeven, alleen mijn Tamron 17-50 is verkocht.
Dus mocht ik mijn 'oud' gerief nog eens willen gebruiken, dan is dat ook geen probleem, hij heeft een Canon 17-55 2.8 op z'n 50D.
Comment
Comment