Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap minimalistisch idee maar het is een beetje vis noch vlees nu en doet bij mij ook een beetje pijn aan mijn ogen (tenzij dat de bedoeling van de foto is natuurlijk )
ik dacht wel dat de foto wat te moeilijk ging zijn.
Maar met de superlatieven die bewogen foto's in het bos een tijdje geleden gekregen hebben, dacht ik dat ik het wel aandurfde om dit beeld, dat me zelf wel degelijk bekoort, in de groep te gooien. No problem als U het terug gooit hoor, part of the game.
ik dacht wel dat de foto wat te moeilijk ging zijn.
Maar met de superlatieven die bewogen foto's in het bos een tijdje geleden gekregen hebben, dacht ik dat ik het wel aandurfde om dit beeld, dat me zelf wel degelijk bekoort, in de groep te gooien. No problem als U het terug gooit hoor, part of the game.
Zou iets dergelijks terug doen maar met ofwel veel scherpte ofwel nog meer bewegingsonscherpte (of iets dergelijks al is in PS proberen).
Iegenie, ik zou je juist het omgekeerde aanraden ...
Blijven doen hoor en blijven proberen. Elke situatie om dergelijk effect te bekomen is anders. Soms is er iets meer wind en beweging in het gras, soms zijn de grashalmen hoger , korter, dunner, dikker ... Allemaal factoren die ervoor zorgen dat er geen " standaard"recept is om een geslaagd beeld te bekomen.
Maar juist dat maakt de uitdaging, vele beelden maken, inschatten hoe traag of hoe snel de sluiter zal moeten gaan ... en dan na lang zwoegen het ultieme beeld bekomen.
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ik zou mij ook daar blijven in verdiepen....hoe meer je iets probeert hoe beter het gaat en hoe meer ideeën je zal hebben.
Ik zie het wel graag maar vind het wel jammer van die witte achtergrond. Een donkere achtergrond had beter geweest.
Comment