Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
awel, deze vind ik persoonlijk eigenlijk leuker dan je vorige foto van deze "ever has been a boat". (maar kben een beetje een raren hoor, kweet het).
al mocht er misschien een klein beetje meer links gemikt zijn. Maar, de donkere "ever has been a boat" tov de oranjerode lichten in het dorp/stadje, en dan die donkere wolken met hun weerspiegeling op het natte zand : mjam mjam.
Mooi hoor met die dreigende wolken boven de gebouwen, voor mij hoefde hier zelfs het wrak niet eens bij
Ik heb wel het gevoel dat je met die f22 je beste scherpte voorbij bent
Mooi hoor met die dreigende wolken boven de gebouwen, voor mij hoefde hier zelfs het wrak niet eens bij
Ik heb wel het gevoel dat je met die f22 je beste scherpte voorbij bent
grts
Sieg
Volg hier want als ik eerlijk ben is er hier net iets teveel te zien en zou ik een keuze gemaakt hebben en vermits je het wrak al prachtig in vorige foto's hebt vastgelegd....
Het moment van de avond voor je opname maken het beeld sterk. Een onderwerp in de voorgrond met de verlichting op de dijk in de achtergrond komen goed overeen.
De dreigende wolken op een goede plaats rechts in het beeld maken de opname nog sterker. Met soms een vijftal minuten of langer te wachten tot de wolken op de goede plaats komen te zitten
maken meestal een wereld van verschil voor een goede opname.
Voor mij een sterke, geslaagde opname. Het wrak heeft wel degelijk een duidelijke meerwaarde. Ben al een paar keer komen terugkijken, en vind het meer en meer top!
Comment