Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem laatste/update
Collapse
X
-
-
Re: tulpen uit Amsterdam op Belgische bodem laatste
Niet mijn meug.
Comp verkeerd, kleuren te verzadigd en alles lijkt zo plastiekachtig, nee zeker mijn ding niet.
Toch een beetje opletten in de nabewerking. Niet te snel tevreden zijn hé.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
-
-
bedankt voor het kijken en de reacties
ik heb een update geplaatst compo kan ik niet meer veranderen, zelf dacht ik eens iets anders dan recht op recht , blijkbaar toch geen goede keuze
mvg
Comment
-
Het meest irritante in dit beeld is het paadje, het is al lastig om er op te komen laat staan dat je het ergens heen gaat
Bij recht op recht moet je beter op de voorgrond letten. Meer afstand nemen van het onderwerp opdat je dan ook laat zien waar het tulpenveld begint.... of je zorgt er voor dat er geen grond meer is onder de voeten...
Comment
-
dank je voor de goede uitleg , ja het paadje is ambetant maar dat hadden tussen iedere rij tulpen gedaan
volgend jaar ga ik terug en dan zal ik al die goede tips verzamelen en dan ben ik er terug .
wat mijn kleuren betreft ik heb een andere computer vernieuwde photoshopprogramma's en moet daar echt nog leren mee werken.
de aanhouder zou moeten winnen he
MVG
Comment
-
-
Alles is reeds geschreven
Het meeste stoort mij eigenlijk dat de bloepen heel onnatuurlijk overkomen, lijken wel plastiek
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment