Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind het vooral heel speciaal ,vooral de spiegeling het water moet op dit moment volledig vlak zijn geweest ,de kleuren vind ik wel iets teveel blauw/magenta ,maar dat is persoonlijke smaak
het ligt niet aan het scherm hoor
hou er ook rekening mee dat omzetten naar jpg en bekijken in een browser je schaduwen donkerder worden.
maar je update oogt al heel wat beter
Ik zou de update onder of boven de originele plaatsen in je openingspost want die is mooier qua kleuren en heeft meer detail in de donkere delen
Qua compo vin ik het spijtig van de paaltjes erachter, niks aan te doen natuurlijk
Voor de rest een heel mooie opname
Comment