Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
ben al een tijdje aan het goesting hebben in een D750. het zou mij bezonder plezieren als je me de raw van deze opname zou kunnen opsturen. (pm om af te spreken hoe).
wat betreft de foto, ik vind de bewerking een beetje te hard. de zon is er nog, maar de bovenlucht en de onder zee is imho een beetje te donker, daarom ook die vraag naar de raw, want ik worstel op mijn eigen toestel met dergelijke beperkingen (d7100)
ben al een tijdje aan het goesting hebben in een D750. het zou mij bezonder plezieren als je me de raw van deze opname zou kunnen opsturen. (pm om af te spreken hoe).
wat betreft de foto, ik vind de bewerking een beetje te hard. de zon is er nog, maar de bovenlucht en de onder zee is imho een beetje te donker, daarom ook die vraag naar de raw, want ik worstel op mijn eigen toestel met dergelijke beperkingen (d7100)
Moet deze inbreng een beetje volgen, er blijft een beetje te weinig zeesfeer over in de foto.
ik volg hier ,bewerking is te ,ook overal verscherpingsranden te zien
Toch vind ik deze eigenlijk niet verkeerd hoor, het is een aparte bewerking maar voor mij toch geslaagd
De verscherpingsrandjes is wel spijtig natuurlijk
Comment