Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
heeft wel een mooie sfeer Frans, maar vind de zon ook net wat te, heb je een geen opname waar de zon wat minder fel is?
de schaduwpartijen zou ik ook nog wat oplichten, te donker onderaan nu.
maar is er wel eentje met potentieel
Al vroeg op stap Frans, met nevel de ochtendkleuren heb je steeds een sfeervolle foto en gezien het kleine oppervlak stoort de zon niet.....al eens naar een andere bakker trekken heeft duidelijk zijn voordelen
Ik had maar 1 opname gemaakt omdat ik het wat jammer vond dat het zonnetje mij te snel afgeweest was.
Volgende keer beter, ik kom daar nog wel in die buurt, wel nog wat vroeger opstaan gewoon hé en het weer meehebben.
de bakker :bakkerij Snauwaert, ieperstraat Nieuwpoort, met de fiets ben je daar snel
Iets vroeger was misschien beter geweest maar had weer een totaal andere opname opgeleverd
Als je naar de zon kijkt is die nu eenmaal uitgebrand en kan het voor mijn part soms ook zo wel op de foto
Bij deze vind ik het wel passend en de sfeer zit wel goed
Comment