Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben het eens ivm drukte ... zelf vind ik dat het op een groter scherm nogal meevalt (in tegenstelling tot het scherm van mijn laptop)
@Iegienie de lens is de Nikkor 28mm op een D610. De foto is wel een beetje bijgesneden. Vooraan had ik een ander type begroeiing (langs de berm van de weg waar ik stond) en die heb ik er afgesneden.
persoonlijk zou ik meer voorgrond genomen hebben en minder lucht ,de nadruk zou veel meer op de beplanting liggen en zou bij deze ook minder druk overkomen ,al vind ik de foto opzich wel mooi
maak er eens een pano van met meer afgesneden lucht
Comment