Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind het mooi zacht uitgevoerd vooral door de bewerking ,en dat is smaak natuurlijk ,je kan genoeg foto's zien van de vaart in natuurlijke toestand dat ook dit eens moet kunnen
enige wat mij klein beetje stoort is de donkere rand op de bomen ,zou dit door de blend kunnen zijn als die al is toegepast ?
Bedankt voor de nagekomen reacties!
Een blend is dit niet Patrick, het is 1 opname, de basisbewerkingen in Lightroom, de afwerking in Color Efex.
De takken bovenaan staan nog niet volledig in blad, daardoor is dit sowiso een kale rand aan de bomen. Maar dit effect wordt versterkt door het gebruik van sommige filters die ik heb gebruikt.
Dit zou ik eventueel kunnen blenden met de originele opname.
mvg Christophe
Oorspronkelijk geplaatst door stephenstophBekijk bericht
Bedankt voor de nagekomen reacties!
Een blend is dit niet Patrick, het is 1 opname, de basisbewerkingen in Lightroom, de afwerking in Color Efex.
De takken bovenaan staan nog niet volledig in blad, daardoor is dit sowiso een kale rand aan de bomen. Maar dit effect wordt versterkt door het gebruik van sommige filters die ik heb gebruikt.
Dit zou ik eventueel kunnen blenden met de originele opname.
mvg Christophe
Aha dank voor de uitleg, dacht werkelijk dat het een blend was [emoji39] , maar toch proficiat met deze gedurfde bewerking, komt wat dromerig in gedachten verzonken over
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment