Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
toch even verduidelijken : ik vind het idd. interessant om in andere atmosferische omstandigheden nog eens langs te gaan, maar ik vind dat deze versie toch ook wel iets geeft.
het is niet dat perfecte licht met de perfecte belichting, maar so what ?
Een tijdje geleden een zeer mooie reportage gezien van fantastische perfect belichte, perfect bewerkte, met topmateriaal (kodak en filters en ...) gemaakte, tot in de puntjes voorbereidde foto's. En toch mistten de foto's iets...
Toch zeker niet verkeerd hoor en het grauwe, tjah daar zitten we nog wel even mee
Inderdaad wel spijtig dat de eerste boom er niet volledig opstaat, misschien was dit niet mogelijk
laat ons zeggen dat het niet mogelijk was wegens het slechte karakter van mijn vrouw...
en ikke die dan niet goed genoeg aan het opletten was. aan den anderen kant, ook dat is weer een element die de foto iets minder "afgelikt" maakt dan vele andere foto's.
Voor mij is hier niets mis mee, ik vind het zelfs een super opname met een sfeer die er bij open lucht niet zal zijn, dus heel apart en daar hou ik van
Ik vind het ook een prima foto en ik hou erg van foto's genomen met grauw weer. Wel zou ik aan de linkerzijde er nog 1cm afhalen zodat je het idee niet meer hebt dat de boom er net niet op staat
Ik vind het ook een prima foto en ik hou erg van foto's genomen met grauw weer. Wel zou ik aan de linkerzijde er nog 1cm afhalen zodat je het idee niet meer hebt dat de boom er net niet op staat
Ik volg, vis of vlees
het grauwe wee geeft deze foto net iets meer!
ik heb gekozen voor een iets andere oplossing. want een centimeter afsnijden gaf imho eigenlijk niet echt een ander beeld. Hier wat met LR gespeeld. Er is nog een kleine andere aanpassing : de linkerkant met een gradatiefilter wat donkerder gemaakt.
Comment