Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De kleuren lijken "hevig", maar zijn toch naturel gehouden. Het groen van de planten is er nu eenmaal anders dan bij ons. Ik heb de saturatie zelfs wat verminderd.
Mooie kleuren hoor en veel detail in de rotsen
Persoonlijk vind ik de wandelaar dan wel weer een meerwaarde, het benadrukt de grootsheid van de rotswand
Persoonlijk vind ik de wandelaar dan wel weer een meerwaarde, het benadrukt de grootsheid van de rotswand
grts
Sieg
Ben zelfde mening toegedaan. Vind het fijn dat nu eens iedereen beseft dat kleuren extreem kunnen zijn inplaats van ze aan te vechten, en daar is het inderdaad zo zelfs nog veranderlijk volgens de zon en lichtinval. Knappe compo en inhoud.
grts
Sieg
Mijn gedacht, zou zelfs stellen dat de wandelaar een " must " is voor 't juiste gevoel te krijgen.
@Blauwzwart : het wandelen viel nog wel mee op die plaats. Het was de bodem van de vallei en ging slechts een beetje bergop en -af. De wanden van de berg waren wel indrukwekkend hoog.
Comment