Laatste foto die ik hier zal plaatsen uit de Dardeche reeks. Merendeel van de foto's uit de reeks zijn inderdaad niet sterk genoeg (of niet BD-genoeg ?) om als enkele foto en eyecatcher "perfecte compositie, perfect licht, perfect moment" gepresenteerd te worden, dat kan je goed zien aan de (niet-)reacties die op de foto's gekomen zijn (waar ik geen probleem mee heb hoor, integendeel), maar ik hoopte toch een bepaald sfeertje te schetsen.
Ik denk namelijk niet dat het nodig is om alleen maar foto's te presenteren die HoF ambities hebben, gewoon een reeks foto's kan mijzelf ook ten zeerste bekoren.
Deze foto's, en nog wat extra beelden die iniet in dit forumonderdeel gepasseerd zijn, zijn gecentraliseerd in het album : http://forum.belgiumdigital.com/album.php?albumid=1630
De laatste foto is er eentje van tijdens een bij momenten vrij pittige en maar wel schitterende wandeling naar de top van de Dent de Rez, ergens in het massief ten noorden van St Remèze. Veel top is hier niet te zien, eenmaal je door de kalkrotsen gekropen bent (bij momenten letterlijk) kom je op een enorm plateau met de tipische vegetatie.
Comment