Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit is er eentje dat me opviel, komende van Thines na een mislukte kzal-ne-keer-vroeg-opstaan-om-de-zon-te-pakken ochtendvroegtripje.
Het mindere weer blijft aanhouden.
Waarom voor deze compositie gekozen - en kom niet aan met kon niet anders, want het kan altijd anderes -? Het oog wordt nu naar midden midden getrokken...........
Mooi dat bloemenboompje opgemerkt en mooi dat driehoekje van rotswand samen met dat pad, alleen die centrale plaats doet afbreuk aan de opbouw (compo) van het beeld - toch in dit geval.
Ik moest denken aan de zanger die in het midden van de spotlights staat, the one and only, de rest is omkaderende/onbelangrijke ruis errond, als is die wel essentieel.
Hier is het boompje de ster van het veld, ik zou zelfs zeggen de kruin van de boom. De weg met de haarspeldbocht geeft het fundament waar op de boom staat, de rest is ruis errond die enkel een kader creëert. Daarom vind ik dat de boom hier wel degelijk centraal kan staan.
Regeltjes zijn er om te breken. Net door de regel te verkrachten springt het boompje er nog meer uit.
Mijn gedacht he, alle respect voor anderen die het anders zien. no problemo, wel interessant.
Ik vind het "uitspringende" boompje vooral opvallen door die heldere bloempjes maar toch vind ik hem zo een beetje tegen de rotswand geplakt door het tele-effect.
Waarschijnlijk oogde het in 't echt beter dan op de foto daar wij met een andere brandpuntsafstand kijken.
Ik vind het "uitspringende" boompje vooral opvallen door die heldere bloempjes maar toch vind ik hem zo een beetje tegen de rotswand geplakt door het tele-effect.
Waarschijnlijk oogde het in 't echt beter dan op de foto daar wij met een andere brandpuntsafstand kijken.
Vooral dat laatste zal zeker meespelen, het beeld van door een zoeker te kijken en wat er uiteindelijk op beeld verschijnt kan seriues tegenvallen,
maar ik volg je idee wel hoor
Comment