Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Marooned
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Marooned
Mooie opname hoor, goed gewerkt met de lange sluitertijd
Tevens veel detail in de rotsen gehouden
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Knappe L.E. Goed gedaan.
Ik hou hier erg van, maar in dit geval gaan de bunker (denk ik) en het schip a.h.w. zweven.
Maar dat is alleen maar smaak. De rest is raak !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtIk hou hier erg van, maar in dit geval gaan de bunker (denk ik) en het schip a.h.w. zweven.. Wat zou jij dan doen om het effect te verminderen? Gewoon wat minder lang openzetten neem ik aan?
@stoffograaf: Dit is nog net binnen het randje van de EU
Bedankt alvast voor de comments
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door insider46 Bekijk berichtNog nooit op die manier bekeken eigenlijk. Wat zou jij dan doen om het effect te verminderen? Gewoon wat minder lang openzetten neem ik aan?
@stoffograaf: Dit is nog net binnen het randje van de EU
Bedankt alvast voor de comments
Of een "gewone" sluitertijd. Misschien ook nog op de pak ?
Laat je gedachten er maar eens over gaan.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZorgen dat er een duidelijk afbakening komt tussen water en lucht.
Of een "gewone" sluitertijd. Misschien ook nog op de pak ?
Laat je gedachten er maar eens over gaan., ja gwn wat PS donkerder maken natuurlijk. Bedankt voor je mening
Comment
-
Heel mooi gedaan met die lange sluitertijd! Zou inderdaad nog een tikkeltje meet onderscheid maken tussen water en lucht
Mvg John
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtBeweging in de lucht is erg fijn weergegeven. Dankbaar onderwerp ook.
Mocht er op dat moment iets of wat van een golfslag geweest zijn dan had je met een kortere sluitertijd de zee boeiender kunnen maken.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment