Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hex
Collapse
X
-
-
Re: Hex
Sorry maar niet voor mij. Het zal wel aan mij liggen maar als het de bedoeling was om het gebouw te fotograferen dan staat er nogal vel in de weg... De struik in het midden zal het wel niet geweest zijn, om de struik vooraan in beeld te nemen, mikte je wat te hoog. Rechts een zwart gat... Hier zat ongetwijfeld veel meer in!"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
-
Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk berichtSorry maar niet voor mij. Het zal wel aan mij liggen maar als het de bedoeling was om het gebouw te fotograferen dan staat er nogal vel in de weg... De struik in het midden zal het wel niet geweest zijn, om de struik vooraan in beeld te nemen, mikte je wat te hoog. Rechts een zwart gat... Hier zat ongetwijfeld veel meer in!
Ik zie een prachtig gebouw op de achtergrond, die verstoord wordt door een struik.
Comment
-
Het geeft wel goed weer hoe het mooie gebouw zich situeert in deze prachtige tuin
Maar ik denk ook wel dat je hier iets teveel van de voorgrond hebt mee willen nemen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment