![](http://i63.tinypic.com/352gm0n.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
tranen in de natuur
Collapse
X
-
-
Re: tranen in de natuur
Scherpte ligt in ieder geval op de juiste plaats
Voor de rest volg ik Raymond wel
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtScherpte ligt in ieder geval op de juiste plaats
Voor de rest volg ik Raymond wel
grts
Sieg,volgens mij zijn de druppeltjes juist niet scherp genoeg ,als het om druppeltjes gaat moet het eigenlijk messcherp zijn
zou volgens ook beter in macro hebben gestaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtSieg ik moet je tegenspreken,volgens mij zijn de druppeltjes juist niet scherp genoeg ,als het om druppeltjes gaat moet het eigenlijk messcherp zijn
zou volgens ook beter in macro hebben gestaan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtToch denk ik dat de scherpte wel op de juiste plaats ligt Patrick maar het is wel een feit dat deze opname nog naverscherping kan gebruiken ;-)
grts
Sieg
Comment
-
Uiteindelijk best wel een leuke foto !
Comment
-
Je ziet maar dat meningen verschillen. Op mijn originele foto is de scherpte veel beter
Bij dat programma gaat er altijd veel van je foto verloren. Zelfs kleuren vind ik anders dan op mijn originele foto. Maar toch vind ik het leuk om mijn foto's te plaatsen en de mening van een ander te lezen en daar uit veel te leren
Bedankt Mvg
Comment
-
Leuk gedaan, maar inderdaad beter in macro en close-up. Daar zijn ook vriendelijke en behulpzame mensen.
Maar war anders : Je hebt PS, dus is het een kleine moeite om het script Web Sharpener te downloaden. Werkt SUPER ! EN VO NIX !!Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment