Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opgelicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: opgelicht

    Proficiat met je HoF !

    (Sorry voor de late reactie ... ik war even tussenuit)
    Mvg Philip

    Comment


    • #47
      Re: opgelicht

      Proficiat met je HOF, heel dromerig rustgevend en mooi!

      Comment


      • #48
        Re: opgelicht

        feli met je hof
        Grt

        Comment


        • #49
          Re: opgelicht

          Proficiat met je HoF; prachtig licht!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #50
            Re: opgelicht

            Schitterend beeld...
            Je moet maar op het juiste moment op de juiste plaats zijn en het ZIEN...
            Gefeliciteerd.

            Comment


            • #51
              Re: opgelicht

              Ik snap wat je zegt, maar als je onderaan het donkere stuk van 't strand behoudt
              en langs de andere kant het aantal strandhuisjes in de breedte beperkt tot je een 15:10 verhouding overhoudt
              wat geeft dat dan voor jou ?

              Ik vind de huidige foto niet slecht, maar de crop zoals hierboven beschreven eerlijk gezegd ook niet zulle...
              In elk geval proficiat met je welverdiende HOF.... op 't goeie moment zijn op de goeie plaats is een kenmerk van grote fotografen :-)

              PS. Ik dacht dat ik Oostduinkerke herkend had ...

              Groeten,
              Geert

              Comment


              • #52
                Re: opgelicht

                Proficiat!

                mvg

                marcel

                Comment


                • #53
                  Re: opgelicht

                  Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                  ik vind de tip heel goed maar ik vind dan kwa formaat het maar een lange smalle bedoening zou worden ,daar ik nu al op een 16/9 formaat zit
                  Klopt, ik denk dat je nog eens moet teruggaan en wachten en wachten en wachten… tot dit zich nog eens voordoet ;-) en dan wat meer lucht in plaats van ondergrond meenemen… heel mooi moment, maar ik worstel dus ook een beetje met dat onderste laagje. In ieder geval heel knappe foto en proficiat met je HOF!.
                  Grt, Ingrid.
                  Ingrid Vekemans Photography
                  Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                  http://www.ingridvekemans.com

                  Comment


                  • #54
                    Re: opgelicht

                    Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                    Klopt, ik denk dat je nog eens moet teruggaan en wachten en wachten en wachten… tot dit zich nog eens voordoet ;-) en dan wat meer lucht in plaats van ondergrond meenemen… heel mooi moment, maar ik worstel dus ook een beetje met dat onderste laagje. In ieder geval heel knappe foto en proficiat met je HOF!.
                    Grt, Ingrid.
                    Zal eens het originele bekijken Ingrid die is in 2/3 formaat genomen dus de kans is er dat daar meer lucht op staat, zal iets voor straks zijn, dank voor de tip

                    Comment


                    • #55
                      Re: opgelicht

                      dank voor de zeer fijne reactie's en ook het meedenken is leuk ,ook dank voor de HOF nominatie

                      Comment

                      Working...
                      X