Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Landpaaltjes
Collapse
X
-
-
Re: Landpaaltjes
Leuke locatie... Ik hou van de palen verbonden met de touwen die me leiden richting zee en naar de lucht...
maar de compositie ligt mij niet. Door de weg te volgen bots ik op de rechter palen en ook in de rechter uithoek van de foto. Ik had bijvoorbeeld graag het pad ongestoord kunnen volgen. Ook is er nu een gevecht voor aandacht tussen het pad met de palen en de palenreeks op de achtergrond."Time isn't money... Time is precious"
-
Mooie lucht en wolkjes,nu begrijp ik pas waarom de touwen aan de palen hangen , mooi compo zo van links naar rechts.
Comment
-
Ik heb het gevoel alsof ik de palen dubbel zie, eigenaardige bewerking
Het geheel is ook wat te koud afgewerkt voor zo'n zonnige dag, kijk naar de kleuren van het strand
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk heb het gevoel alsof ik de palen dubbel zie, eigenaardige bewerking
Het geheel is ook wat te koud afgewerkt voor zo'n zonnige dag, kijk naar de kleuren van het strand
grts
Sieg
mvg
Comment
-
Ik volg bovenstaande opmerkingen, ik heb er al betere van u zien passeren.
Ook de horizon eens nazien
Comment
-
-
Lieven, eerst rechtzetten en dan omzetten naar Z/W.
De eerste paal verdwijnt boven uit beeld en onderaan niet, ik zou er een stukje afhalen zodat de paal ook onderaan uit beeld verdwijnt.
Ik vind de compositie vrij goed geslaagd, en eindelijk eens een niet platgestreken zee.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Zelfde bemerking als de vorige, less is more
Comment
Comment