Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De lijnen werken mooi naar het huisje toe, dat ook nog op een sterk punt staat.
De foto lijkt mij een beetje te warm. Als leidraad zou ik de kleur van de deur nemen. Maar het kan ook je bedoeling zijn , natuurlijk.
Gele zweem op de foto, best eens een pipetje op de deur van het huisje zetten.
Ik zou er onderaan nog een stukje afhalen, 16:9 formaat, zodat het paadje rechts uit de hoek vertrekt.
Gele zweem op de foto, best eens een pipetje op de deur van het huisje zetten.
Ik zou er onderaan nog een stukje afhalen, 16:9 formaat, zodat het paadje rechts uit de hoek vertrekt.
De warme filter doet het hier niet daarom update, het 16:9 formaat doet het niet voor mij. Bedankt voor de reacties!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Update is de betere, maar vind ik toch ook nog niet echt ideaal qua witbalans. Er zit naar mijn mening nu te veel magenta in.
Verder blijf ik het idee hebben dat het huisje scheef staat (zou natuurlijk in het echt ook zo kunnen zijn natuurlijk).
Comment