Ook weer een knappe opname Leon met veel diepte
Mooie compo heb je hier gekozen, alles valt op z'n plaats
Leuk die mensen erbij als referentie
Klein detail, als je er de kennis voor hebt zou ik dat struikje rechts op de heuvel net aan het kader nog even wegwerken
Ook weer een knappe opname Leon met veel diepte
Mooie compo heb je hier gekozen, alles valt op z'n plaats
Leuk die mensen erbij als referentie
Klein detail, als je er de kennis voor hebt zou ik dat struikje rechts op de heuvel net aan het kader nog even wegwerken
grts
Sieg
Iets wegwerken is tegenwoordig nog gemakkelijker dan vroeger ( PS_CC ) heeft hiervoor een paar tools erbij , t'is een kwestie van selecteren en wat menu werk en klaar is kees.
Veel kennis komt hier niet bij kijken , alleen programma kennis is vereist.
Selectie maken rond wat ge weg wilt , dan kies voor Edit Fill met de keuze Content-Aware en OK. En PS CC vervangt uw selectie door iets passend (t'is ne automatische stempel op groot formaat).
Sieg dit is mischien geen nieuws voor U , maar anderen kunnen er iets mee aan.(uitleg is uiteraard voor de Engelse versie van PS CC)
Last edited by dacale; 6 april 2016, 04:26.
Reden: mogelijke werkwijze toegevoegd
Om misverstand te voorkomen : Het ziet er niet als een scherpe foto, maar eerder als geschilderd. Als dit een filter is, zal dat je smaak zijn. (maar je begrijpt, niet de mijne)
Om misverstand te voorkomen : Het ziet er niet als een scherpe foto, maar eerder als geschilderd. Als dit een filter is, zal dat je smaak zijn. (maar je begrijpt, niet de mijne)
Het geschilderd overkomen is een eigenschap van veel compactcamera's (kleine sensor) , het is geen gevolg van de filters.
Veel van die camera's hebben te weinig lijnen per beeldhoogte.(te weinig detail).
Ik ken dat probleem en zie dat ook.
Comment