Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Toch weer een mooie. Het trage water is natuurlijk deels een kwestie van smaak, maar in dit geval vind ik het heel erg passend.
Kunst is hierbij de "juiste" belichtingstijd te kiezen, en TS heeft hier nogmaals aangetoond dat hij dit onder de knie heeft.
De diverse diagonalen vind ik hier ook leuk !
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Voor mij zeker en vast geslaagd hoor met een mooie sluitertijd die het beeld rustig maakt
Heb er zo ook eentje klaarstaan maar dan wel in zw-wt, en dat is hier ook nog een mogelijkheid
Verhouding stenen en lucht vind ik dan wel goed
Een foto die ik zeker weet te waarderen. Goed gekozen sluitertijd.
Je was er in ieder geval op het juiste tijdstip ! Meestal zitten ze onder water.
De echte briljante scherpte op de stenen mis ik een beetje. Het is niet echt storend. Maar juist het zachte, door de sluitertijd en de echte scherpte vind ik een van de mooie dingen van deze "tak van sport".
Maar op zand is dat weleens moeilijk.
Goed gedaan! Gepaste sluitertijd waardoor je foto rust uitstraalt. Voor mij mocht er zelfs nog wat meer stenen op de voorgrond zodat je een 2/3 verhouding zou hebben.
Comment