Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Duidelijk een foto in 2 delen. Mooi contrast tussen het heldere water en de bewolkte lucht.
Persoonlijk vond ik de andere beter. Moet deze nog eens een aantal keer bekijken, misschien verander ik dan van mening
De onderkant vind ik geweldig, het bovenste kijkt mij wat moeilijk door net wat teveel mist waardoor ik het totaalbeeld minder vind dan je andere beelden van deze locatie waar ik 1 en 2 nog steeds de besten van vind.
Je mag mij wel altijd nog verrassen met beter want dat lijkt mij daar een erg interessante omgeving (voor romantische zieltjes)
De onderkant vind ik geweldig, het bovenste kijkt mij wat moeilijk door net wat teveel mist waardoor ik het totaalbeeld minder vind dan je andere beelden van deze locatie waar ik 1 en 2 nog steeds de besten van vind.
Je mag mij wel altijd nog verrassen met beter want dat lijkt mij daar een erg interessante omgeving (voor romantische zieltjes)
Is ook mijn mening. En je mag me ook blijven verrassen met dit soort foto's.
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Weer mooi gemaakt vanuit dat lage standpunt met een mooie weidsheid
De vorige opnames waren voor mij ook een pak beter, hier mis ik toch het eigenlijke landschap wat
Merci voor de reacties, de beste foto's van de reeks zijn idd de revue al gepasseerd vrees ik, dit is de overschot
Maar vond dit toch ook wel een leuk beeld, is compleet anders dan de vorige.
Misschien dat jullie mij een eigenwijs mannetje vinden, maar bekijk deze foto eens op een andere manier.
Maak een z/w omzetting en zie wat er dan gebeurt : Een prachtig harmonisch lijnenspel en 51 tinten grijs.
De bovenkant is heel mooi...zeker met die lage wolken en het licht op de heuvels. Maar mis hier de reflectie er van op het water. Maar daar kan jij weinig aan doen.
Toch een mooi geslaagde foto!
Comment