Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De laatste zonnestralen op een onweer's wolk + update
Collapse
X
-
-
Re: De laatste zonnestralen op een onweer's wolk
Los van het kader vind ik dit een hele mooie.
Comment
-
Mooie opname (het geheel ) , maar ik heb zo"n beetje mijn twijfels over de kleur van de lucht , ze is mooi maar zo onecht naar mijn mening.
Comment
-
Snap ik niet helemaal wat hierboven geschreven wordt maar hier is toch heel duidelijk iets mis met de kleuren
De kleuren zijn zo gepushed dat het totaal onnatuurlijk toont en je tevens aftekeningen krijgt van die kleuren
Maar het kan ook aan mij liggen natuurlijk, zal wel smaak zijn ....
De compo vind ik heel geslaagd en je hebt een mooi overzicht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
merci voor de reacties ik heb de (rouwband) weg gelaten ik vind persoonlijk dat deze foto op een donkere achter grond wel past
de kleuren waren in het echt ook zo intens de zon stond zeer laag en er hingen in de verte ook nog wolken waar de stralen door moesten
waar van een paar op deze wolk terecht kwam met deze kleuren schakering tot gevolg.
na deze foto was de zon helmaal achter de horizon verdwenenLast edited by bregt; 30 maart 2016, 11:26.
Comment
-
Toch een heel verschil met het origineel hé, de kleuren zijn hier niet zo afgetekend
Misschien nog eens opnieuw proberen bewerken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtToch een heel verschil met het origineel hé, de kleuren zijn hier niet zo afgetekend
Misschien nog eens opnieuw proberen bewerken
grts
Sieg
Comment
-
Moeder natuur kan ferme luchten tekenen met spectaculaire kleuren, ga deze dus niet in twijfel trekken. Sfeer voldoende in dit uitgestrekte overzicht.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Comment