Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als ik afga op de spiegeling rechts van de bomen dan helt deze wel degelijk af naar links Leon
Mooi stukje natuur heb je daar in uw achtertuin zeg, zou ik ook wel willen hebben
De opname voelt meer herfstig aan dan lente door het grauwe weer, kan jij uiteraard weinig aan doen
Mooi stukje natuur heb je daar in uw achtertuin zeg, zou ik ook wel willen hebben
De opname voelt meer herfstig aan dan lente door het grauwe weer, kan jij uiteraard weinig aan doen
grts
Sieg
De opname is van 24 feb 2016 , t'is nog wat vroeg voor die groene blaadjes aan de bomen.
Als ik afga op de spiegeling rechts van de bomen dan helt deze wel degelijk af naar links Leon
grts
Sieg
Sluit me hier bij aan. Heb begrip voor je uitleg wat de horizon betreft maar het is wat wij als kijker zien wat telt en dan moet de realiteit even wijken
Comment