Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Duidelijk totale windstilte, goed gezien. Het onderwerp zelf spreekt me echter niet aan (gelukkig verschillen smaken).
Heb enkel een probleem met de rechtheid... rechts is die recht maar links niet, tenminste als ik mag afgaan op de weerspiegeling in het water (scheelt echt niet veel maar toch). En dat begrijp ik niet... dit kan toch niet ? Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat het aan lensvertekening zou liggen. Iemand een verklaring ?
(of zie ik spoken ?)
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Duidelijk totale windstilte, goed gezien. Het onderwerp zelf spreekt me echter niet aan (gelukkig verschillen smaken).
Heb enkel een probleem met de rechtheid... rechts is die recht maar links niet, tenminste als ik mag afgaan op de weerspiegeling in het water (scheelt echt niet veel maar toch). En dat begrijp ik niet... dit kan toch niet ? Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat het aan lensvertekening zou liggen. Iemand een verklaring ?
(of zie ik spoken ?)
Er was wat lensvertekening in de foto en dat heb ik een beetje slordig "opgelost".
Betere geplaatst.
De pier met de palen, in spiegelbeeld, levert zeker een schitterend grafisch beeld op. Alsof alles zweeft !
Inderdaad gaart de aandacht dan te snel naar andere elementen.
Plaatje waar heel veel op te ontdekken is maar door het moment van de windstilte stoort dit niet echt.
Soms is eenvoud mooi maar het mag ook soms wel iets meer zijn, zoals hier.
Comment