Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie natuur ! Een beetje meer kleur zou de foto aantrekkelijker maken. Als het er was , natuurlijk.
Het paadje zorgt er in mijn opinie voor, dat je te snel naar rechts kijkt.
Mooie natuur ! Een beetje meer kleur zou de foto aantrekkelijker maken. Als het er was , natuurlijk.
ik volg hier
"I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Op het uur dat vermeld staat onder de foto was er weinig licht ( zie sluitertijd 1/8 sec) en geen licht is ook minder kleur , alhoewel dit voor een fotobewerkingsprogram geen
groot probleem is om dat aan te passen.
Aan de anderen bedankt voor de reakties ter verbetering van de opname.
Comment