Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Go with the flow
Collapse
X
-
-
Re: Go with the flow
Mooie LE opname met een goed uitgedachte compo
De zachte kleuren doen het er ook heel goed bij
De donkere vlek (steen ?) rechtsonder zou ik nog wegwerken, die trekt mijn aandacht steeds weg
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Heel mooie plaat
Ik volg ivm de donkere vlek.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie LE opname met een goed uitgedachte compo
De zachte kleuren doen het er ook heel goed bij
De donkere vlek (steen ?) rechtsonder zou ik nog wegwerken, die trekt mijn aandacht steeds weg
grts
Sieg
Maar bedankt voor je mening alvast !
Jij ook bedankt Stoffotograaf!
Comment
-
Zeker een mooie L.E -opname, met mooie kleurtjes en compo.
Zou het ook in z/w mooi doen ! Omdat ik denk dat de kleur nog afleidt van de vormen.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeker een mooie L.E -opname, met mooie kleurtjes en compo.
Zou het ook in z/w mooi doen ! Omdat ik denk dat de kleur nog afleidt van de vormen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtZeker een mooie L.E -opname, met mooie kleurtjes en compo.
Zou het ook in z/w mooi doen ! Omdat ik denk dat de kleur nog afleidt van de vormen."I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)
Comment
-
Respecteer je mening erin maar is niet men smaak dat Z/W. Wordt al teveel gedaan gewoon...
Er wordt vrij veel bij LE direct naar dat z/w gegrepen (is hoe ik het zie) net zoals mensen denken dat je bij urbex, HDR en zwaar moet tonemappen.
Maar desalniettemin bedankt voor je mening !!!
Zou het ook in z/w mooi doen ! Omdat ik denk dat de kleur nog afleidt van de vormen.
Comment
-
Plaatje dat alles heeft; mooie rustige compo, knappe kleuren, symmetrie....
Zou idd. in z/w ook wel het beoogde effect hebben maar dan mis je in dit geval toch die prachtige kleuren.Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen
Comment
Comment