Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij doet het de brug dan weer wel, je wordt zo de brug opgeleid
Enkel spijtig van het grauwe weer en daardoor ook de grauwe kleuren, maar daar kan jij niks aan doen natuurlijk
Spikkesenior, maak een layer copy van uw opname , met de mode screen in de copy laag en regel de opacity naar wens bv 50% en uw opname zal er volgens mij
veel beter uit zien ( werkwijze in Photoshop).
ik zie eerlijk gezegd niet in waarom ik de plaat zou oplichten, het weer was zoals het was, donker... ik ga dus niet foefelen om het weer te veranderen...en laat de stuurlui maar aan de wal
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
ik zie eerlijk gezegd niet in waarom ik de plaat zou oplichten, het weer was zoals het was, donker... ik ga dus niet foefelen om het weer te veranderen...en laat de stuurlui maar aan de wal
Je ben beter af om op deze heer niet te reageren. Hij is niet vatbaar voor (goedbedoelde) kritiek...
Showcase: de ts is er zelf van overtuigd dat deze foto één van zijn betere is en wil die tonen aan de bezoekers van het forum. Hij mag zich verwachten aan stevige kritiek.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Ik denk dat de foto oplichten van deze foto een betere foto zou maken. Nu is het inderdaad een foto van een brug bij slecht, donker weer. Maar geen beeld dat echt bijblijft.
Comment