Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bomenrij
Collapse
X
-
-
Re: bomenrij
Mooie bomenrij met veel potentieel om opnames te maken
Bij de eerste komt het groen mij wat fluo over, beetje subtieler afwerken zou de opname ten goede komen
Wel een mooie diepte verkregen
Ik denk dat deze opnames het ook goed zouden doen in een zw-wt omzetting
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Volg Sieg, potentieel heel mooie foto's met knappe dieptewerking. afwerking kan idd beter, is ook teveel verscherpt vind ik.
Comment
-
Denk ook in zwart/wit mooier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Er is al e.e.a aangedragen waar ik zeker achter sta.
De eerste heeft het qua beeldopbouw helemaal voor mij, omdat er een mooie diepte inzit.De nerven van de bomen komen er ook mooi uit !
Ik zou in dit geval voor minder mm gekozen hebben, waardoor de DOF groter zou zijn. Nu stoort de voorste onscherpte me wel wat. (je had ook een grotere F-waarde kunnen gebruiken)
Verder valt mij op dat de nevel er te blauwig uitziet.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
De tweede spreekt me hier meest aan.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
vooral het kathedraleske van de onderste takkenrijen spreekt me aan. misschien de eerste eens vertikaal proberen ?
vind het verscherpen wel op het randje, en de eerste lijkt me iets te gesatureerd.
maar zeker een superlocatie en goed gevonden !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
mooie reeks bomen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtvooral het kathedraleske van de onderste takkenrijen spreekt me aan. misschien de eerste eens vertikaal proberen ?
vind het verscherpen wel op het randje, en de eerste lijkt me iets te gesatureerd.
maar zeker een superlocatie en goed gevonden !
Dankuwel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk berichtdit spreekt me wel aan, zeker mooi gevonden
mvg
Comment
Comment