Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een mooie ochtend
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Een mooie ochtend
dat ziet er vroeg uit. ferme bomen, ook die drie op de achtergrond !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
-
heel mooi warm beeld
ik zou wel wat het groene van het gras terug brengen in de foto, je hebt waarschijnlijk een fotofilter gebruikt over de gehele foto nu?
komt minder geloofwaardig over op deze manier.
deze kan nog mooiergroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtheel mooi warm beeld
ik zou wel wat het groene van het gras terug brengen in de foto, je hebt waarschijnlijk een fotofilter gebruikt over de gehele foto nu?
komt minder geloofwaardig over op deze manier.
deze kan nog mooier
Nee geen fotofilter gebruikt en weinig bewerkt. Het heeft hier deze ochtend gevroren. Dus je verwacht blauw, maar door de kleuren in de lucht en het schuin invallend zonlicht kreeg je deze pastelkleurtjes. Ik bekijk het nog eens maar betwijfel of groen terugbrengen de geloofwaardigheid gaat verhogen zeker met de rijp die er was.
Comment
-
heb het zelf even gedaan en je verliest niks van de sfeer in de foto hoor.
het is natuurlijk een kwestie van smaak
in elk geval is ie zoal mooi.
bewerkte versiegroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Knappe opname Kurt, het vroeg op stap zijn was de moeite
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtheb het zelf even gedaan en je verliest niks van de sfeer in de foto hoor.
het is natuurlijk een kwestie van smaak
in elk geval is ie zoal mooi.
bewerkte versie
Comment
-
mooie sfeerplaatGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
De nevel geef er een prachtige diepte aan. En een fraaie sfeer !
Gevoelsmatig zou ik voor de versie van Kristof kiezen. Maar ik stond niet naast de fotograaf.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Bedankt voor de fijne reacties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk berichtKlopt de sfeer blijft en even later op de ochtend zag het gras er inderdaad meer uit zoals op jou versie, groener. Zelf voel ik de ochtend en koude meer in de mijn versie en dat is natuurlijk een kwestie van smaak en er zelf bij zijn. bedankt voor jou versie, hoef ik geen upje te plaatsen voor liefhebbers van wat meer groen
Je foto heeft wel nog prophoto als kleurprofiel wat een enorm kleurverschil geeft op verschillende apparaten. Best ff omzetten naar srgb.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtGraag gedaan, is lekker makkelijk voor jou
Je foto heeft wel nog prophoto als kleurprofiel wat een enorm kleurverschil geeft op verschillende apparaten. Best ff omzetten naar srgb.
Comment
Comment