Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Dood

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Dood

    doodse winterslaap, of dood. wie zal het zeggen.

    beetje jammer van de vliegtuigstrepen, maar zoals een boom geen blaadjes heeft in de winter, zo zitten er in dergelijk weertype vliegtuigstrepen in de lucht. Het gelige licht past wel bij de heide.
    Een detailke : juist achter de stam zit een iets grotere boom, als je twee stapjes opzij zet, zit die er niet meer achter. detailke he.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Dood

      Netjes van compo en zo maar met zoals gezegd verbeterpuntjes.
      Naast de tips van Pieter zou ik nog een klein beetje door de knietjes gaan
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Dood

        Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
        beetje jammer van de vliegtuigstrepen, maar zoals een boom geen blaadjes heeft in de winter, zo zitten er in dergelijk weertype vliegtuigstrepen in de lucht. Het gelige licht past wel bij de heide.
        Een detailke : juist achter de stam zit een iets grotere boom, als je twee stapjes opzij zet, zit die er niet meer achter. detailke he.
        Veel beter kan ik het ook niet verwoorden...Wel mooi die dode boom zo desolaat in het landschap...
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Dood

          Geslaagde foto van een desolaat winterlandschap.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Dood

            Goeie compo. Het licht kon beter, zo een open landschap is op z'n mooist bij zonsopkomst of zonsondergang (maar daar leent je planning zich niet altijd toe).

            Comment

            Working...
            X