Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Notre Dame de Lorette
Collapse
X
-
-
-
Re: Notre Dame de Lorette
Omdat ik ervan uitga dat je wilt leren door hier te plaatsen, en een eerlijk mening wilt horen, ga ik een eerlijke beoordeling geven.
Je hebt zo veel aan de schuifjes getrokken dat de pixels a.h.w. uit elkaar getrokken zijn.
De verscherping van de onderste is er zeer overheen. Dat is te zien aan alle witte randjes.
Sorry, maar veel meer kan ik er niet van maken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtOmdat ik ervan uitga dat je wilt leren door hier te plaatsen, en een eerlijk mening wilt horen, ga ik een eerlijke beoordeling geven.
Je hebt zo veel aan de schuifjes getrokken dat de pixels a.h.w. uit elkaar getrokken zijn.
De verscherping van de onderste is er zeer overheen. Dat is te zien aan alle witte randjes.
Sorry, maar veel meer kan ik er niet van maken.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Die onderste heeft zeker potentieel maar de bewerking zou ik wat natuurlijke laten
Comment
Comment