Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kortrijk-Dutsel + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kortrijk-Dutsel

Dat regeltje is dan een regeltje in je eigen kop maar dat kan je anderen niet echt voorhouden, die zijn vrij te denken en te doen !
    Vermits ik initieel niet aan de kleurtjes gefoefeld had maar toen alleen met de belichting geschoven heb ben ik van de kleurtjes op zich nu ook afgebleven, ik heb alleen de verzadiging in het onderste deel wat verminderd en het geheel iets opgehelderd
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

goeie up
      sowieso als je aan de belichting komt, wijzig je ook de kleurtjes, dus ga je moeten compenseren.
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
        goeie up
        sowieso als je aan de belichting komt, wijzig je ook de kleurtjes, dus ga je moeten compenseren.
        Oogt zeker natuurlijker naar mijn idee.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

De bakker mag zeker niet klagen met zo een foto van één van zijn klanten. Goede sfeer.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Upje veel beter en rustiger om naar te kijken
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Dat regeltje is dan een regeltje in je eigen kop maar dat kan je anderen niet echt voorhouden, die zijn vrij te denken en te doen !
              Vermits ik initieel niet aan de kleurtjes gefoefeld had maar toen alleen met de belichting geschoven heb ben ik van de kleurtjes op zich nu ook afgebleven, ik heb alleen de verzadiging in het onderste deel wat verminderd en het geheel iets opgehelderd
              eventjes vermelden dat frans en ikke dit uitgeklaard hebben via pm, op één of andere manier werd er iets anders verstaan dan wat er geponeerd werd. tinternet é.
              ik denk dat ik vanavond een pint getrakteerd zal worden. allé, ik denk dat.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

[QUOTE=Iegienie;ik denk dat ik vanavond een pint getrakteerd zal worden. allé, ik denk dat.[/QUOTE]
                Wie weet waar jij op een woensdagavond zoal uithangt Ik denk dat ik morgen getrakteerd wordt
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                X