Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koude ochtenden
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Koude ochtenden
Prachtig het ochtendlicht gevangen met een heel mooi onderwerp, de fietser en het paard zijn zeker een toevoeging en daarvoor mocht je wel eens afwijken van de perfecte symmetriegroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
-
diepte door lijnen gekadreerd met paard en fietser en gesfeerd met ochtendtoets. meer moet dat niet zijn !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Heel mooi maar voor mij verliest de foto aan waarde omdat hij schuin staat.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtPrachtig het ochtendlicht gevangen met een heel mooi onderwerp, de fietser en het paard zijn zeker een toevoeging en daarvoor mocht je wel eens afwijken van de perfecte symmetrie
Comment
-
-
Mooie opname Kurt
Je voelt de koude in deze opname
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooi diepe compo, en zeker door het contrast een prachtfoto.
Ik zou de fietser even door hebben laten gaan. Want nu gaan mijn ogen: fietser, paard, fietser paard, enz.
En de mooie diepte zien mijn vermoeide ogen niet meer.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Heel mooi, al zou de rails in beide onderhoeken laten beginnen nog een optie zijn.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Een hele mooie.
(en ik ben blij dat je het veilig hebt aangepakt)
Comment
-
-
Bedankt voor alle fijne reacties
Comment
-
Klassieker...Maar wel een mooie klassieker, zeker door de mooie kleuren en licht..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment