Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Trainspotting in the morning
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Trainspotting in the morning
Prachtige lichtval. Mooi (en handig) om de zon buiten beeld te houden.
Door het gekozen formaat, willen mijn ogen wel elke keer naar die mooie wolken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
mooie diepte door o.a. die bomen, trein is wel onscherp (gewild ?)nikon coolpix s9100
Comment
-
ferme compositie. de lijn van de trein, de twee bomen, de lucht. mooi !mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrachtige lichtval. Mooi (en handig) om de zon buiten beeld te houden.
Door het gekozen formaat, willen mijn ogen wel elke keer naar die mooie wolken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtmooie diepte door o.a. die bomen, trein is wel onscherp (gewild ?)
Dank voor je reactie
Even terug gaan piepen naar groot formaat en pixelniveau maar de trein is wel degelijk scherp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk berichtferme compositie. de lijn van de trein, de twee bomen, de lucht. mooi !
Comment
-
Mooi. Uitgekiende compo met de twee bomen als tegenwicht voor de trein en prettig koele kleuren.
Comment
-
Mooie koud ochtend sfeertje...
Misschien wel mooi geweest om dit met een sluitertijd van een 1/3-0.5 sec te doen....Had je echt de snelheid in de trein gezien...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Sorry, echte treinspotting is dit niet.
Bij echte treinspotting moet je altijd de neus van de trein in beeld hebben.
Wel een mooie foto hoewel ik toch een stuk van die stoppels eraf zou knippen.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
-
Een evenwichtig plaatje zo met die trein die in beweging is en de mooie bomen.
Comment
Comment