Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Howl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The Howl

Mooitje!

Misschien wat rimpeling in de spiegeling toevoegen, alsof het lijkt dat je voor een meer staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
      Mooitje!

Misschien wat rimpeling in de spiegeling toevoegen, alsof het lijkt dat je voor een meer staat.
      heb ik geprobeerd, vond dit mooier
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

Comment

Knap shopwerk, wil ik ook wel kunnen. Leuk dat die oude beelden nog bruikbaar zijn
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

Comment

ook deze is weer heel mooi gedaan ,zou idd op een cover kunnen van een boek

Comment

wat een knappe samenstelling oef hoe begin ja daar aan en zo een mooi resultaat
            mvg

Comment

Heel mooi creatief werk.
              Mvg Philip

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
                Heel mooi creatief werk.
                Dat is zo maar eigenlijk zou het toch beter in een andere rubriek thuishoren, stilaan verschuift dikwijls de focus en waar begint of eindigt fotografie ?
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                  Dat is zo maar eigenlijk zou het toch beter in een andere rubriek thuishoren, stilaan verschuift dikwijls de focus en waar begint of eindigt fotografie ?
                  Het is een algemene trend, ook hier op BD.
                  Maar stoffowoelf is hier wel heel eerlijk en duidelijk in. Dikke Pluim !

Op deze plaat zie je het uiteraard heel snel, maar dat is niet altijd zo.
                  Al heeft het blijkbaar altijd bestaan, Ramakers vertelde dat ze vroeger op negatieven krasten en er dan iet anders over plakten. Dat krassen zal dan toch wel met een speciaal tooltje geweest zijn.
                  Maar tis niet omdat het altijd bestaan heeft, dat het nog fotografie is. Is "Creative Edit" niet eerder een onderdeel van "Grafisch Ontwerp" ? Maar misschien zou ons dit wel te ver leiden.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

nog efkes off topic: het is niet omdat men dat elders doet dat dat ook hier op dit forum en ook in landschap een trend is die zich moet doorzetten, integendeel voor mijn part, men mag nog wel ergens vrij puur werken.
                    Op abstract mag er voor heel veel en het is jammer dat dit soort dingen geen eigen leven kan leiden in een speciaal daartoe bestemd forumonderdeel !
                    En daarmee heb ik niet gezegd dat ik het niet knap gedaan vind.
                    En hier stop ik mijn eerlijk pleidooi !
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Simpel, dit is een heel mooi plaatje, knap gedaan, zeer sfeervol en mooie kleuren, maar zoals gezegd, dit is geen foto meer.
                      Ik krijg ook vaker de vraag, investeer ik nog wel in duur materiaal en talloze verre uitstappen, of koop ik een pocket van 100 euro en volg ik een PS cursus van 900 euro om mooie plaatjes af te leveren.
                      T'is wat je zelf wil, ik maak foto's en veel materiaal en talloze uitstappen omdat IK graag fotografeer en ik haat werken met PS. Mij is het niet te doen om mooie plaatjes af te leveren. Als mensen m'n foto's leuk vinden, cool, maar dat is niet de drogreden.

Dus ieder heeft z'n voorliefdes en deze plaat hoort dan misschien thuis in creative edit sectie, want zoiets samenstellen en bewerken in PS is ook een kunst op zich en ook zeer creatief, en dat verdient ook een pluim, maar zoals ik al zei, eigenlijk feitelijk geen foto meer, maar een beeld.

Comment

dank voor de reacties en meningen, maar ik stel voor deze (zoveelste) discussie hierover elders te voeren, daar zijn specifieke topics voor
                        uiteindelijk is dit ook een zinloze en eindeloze discussie aangezien dit soort bewerkingen al zo oud zijn als de straat en nooit zullen verdwijnen.
                        aangezien er geen subforum is voor dit soort bewerkte fotografie post ik deze hier
                        en zolang het toegelaten is en de meesten het goed vinden, zie ik er geen graten in.
                        dus ik stel voor dat wanneer je het niet mooi of goed vindt, dat je dat gewoon zegt zonder poespas of anders niks zegt en je dit topic links laat liggen.
                        iedereen heeft zijn eigen mening over gelijk wat dan ook, maar één ding is zeker, over kleuren en smaken kan je niet discussiëren.
                        dit is mijn eigen manier om mijn ideeën en creatief kunstgevoel te uiten en als je dat mooi vindt doet me dat veel plezier,
                        vind je het maar niks of ben je purist (wat ik heel erg waardeer), geen probleem, even goede vrienden
                        het gros van mijn foto's zijn tenslotte "gewone" niet-samengestelde of niet-gemanipuleerde beelden gemaakt tijdens talloze verre uitstappen/reizen en ja met duur materiaal omdat ik kwaliteit belangrijk vind.
                        maar ik ben ook heel ruimdenkend en open van geest, vandaar mijn creatieve uitingen die soms tussen mijn beelden zitten. (op mijn 172 foto's die hier staan amper 10)
                        en niet gevreesd, dit soort beelden is slechts een zijtak van de fotografiekunst en zal de pure fotografie nooit (kunnen) vervangen, gelukkig maar!
                        Last edited by Stoffograaf; 28 februari 2016, 11:20.
                        groeten, Kristof
                        Canon EOS 5D mkII

Comment

Working...
                        X