Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi, maar op mijn scherm nog mooier als ik hem 16:9 op mijn scherm zie met een stuk onderaan weg,
de golfbreker begint dan net onder dat mooie licht waar het mij nu vooraan even een paar saaie stapjes zijn
Mooie beweging dan nog in het water die zo ook een beetje meer onder de aandacht komt.
Zou hem ook afsnijden onderaan tot net boven dat "rotske" of wat het ook is links in het beeld. En miss wat meer punch in de wolken, maar niet te veel.
Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Mooi, maar op mijn scherm nog mooier als ik hem 16:9 op mijn scherm zie met een stuk onderaan weg,
de golfbreker begint dan net onder dat mooie licht waar het mij nu vooraan even een paar saaie stapjes zijn
Mooie beweging dan nog in het water die zo ook een beetje meer onder de aandacht komt.
Zou hem ook afsnijden onderaan tot net boven dat "rotske" of wat het ook is links in het beeld. En miss wat meer punch in de wolken, maar niet te veel.
ik heb het hier eens uitgeprobeerd maar vind het zelf wat spijtig de mooie voorgrond van de golfbreker weg te laten de wolkjes heb ik idd niet veel contrast bijgegeven maar ook dat was een bewuste keuze om de zachtheid in de foto te behouden ,maar toch is het fijn dat jullie meedenken over de foto
Comment