Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
dit is prachtig voor mij ,de combinatie van de grauwe bunker die eigenlijk toch altijd aan oorlog doet denken met de mooie contrastrijke wolken zijn heel erg mooi met een gevoel van dramatiek
Mooi om weer wat van je te zien. Welkom terug !
Voor mij ook een prachtplaat. Compo, dramatische omzetting en niet te vergeten, het gebruik van het formaat.
heel mooi een speciaal gevoel heb ik er bij.
ik zie dat er hier ook heel anders wordt omgegaan met kaders en tekst . anders dan in de beginnershoek
MVG
sorry, maar vind het voor showcase niet zo'n geslaagd samengesteld beeld, de overgang van lucht naar voorgrond is niet echt goed verlopen.
lijkt wel rap ff in elkaar gestoken.
voor de rest is het geheel niet mijn ding, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Ben hier al verschillende keren komen kijken en vandaag die foto bekeken op zwarte achtergrond en ......... WHAUUUUUUUWWWWwwww.
Dat ergens aan de kanten van Oostende, kan dat Bredene of Klemskerke niet zijn?
Het weer was je gunstig gezind maar je hebt toch fijntjes een heel mooie compositie gemaakt, chapeau zeg.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment